حکومت عدل الهی در 12 فروردین 58 ایران متجلی شد
نوشته شده توسط : احسانی
فرماندار هندیجان:
حکومت عدل الهی در 12 فروردین 58 ایران متجلی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هندیجان گفت: 12 فرودین روز تجلی حکومت عدل الهی با فروریختن حکومت پهلوی به عنوان کانون ظلم و فساد بود.

خبرگزاری فارس: حکومت عدل الهی در 12 فروردین 58 ایران متجلی شد

 

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: 12 فروردین 58 در حقیقت تولد دوباره اسلام و باورهای اسلامی ملت مسلمان ایران است که در راستای احیای آن ایثار و از خودگذشتگی را به حد اعلا رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

به گفته فرماندار هندیجان، بعد از آنکه قرن‌ها تئوری جدایی دین از سیاست و نظام‌های حکومتی لائیک بر دنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می‌شد، در 12 فروردین 58 نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل و حکومت اسلامی را بر اساس موازین و آموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.

‌فرج‌الهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است، تصریح کرد: این حکومت و نظام الهی تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات‌بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

وی گفت: حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌ها و رأی 98 درصدیشان به جمهوری اسلامی، اسلام را بار دیگر در جهان زنده کرد.

فرماندار شهرستان هندیجان از نظام جمهوری اسلامی به حکومت مردم بر مردم تعبیر کرد و ادامه داد: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت خویش خواسته‌های خود را از حکومت مطالبه می‌کنند.

فرج‌الهی اضافه کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین‌الملل به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: